Business Speech
Dziś w firmach potrzeba jest wiele zmian, bo rynek i oczekiwania klientów nieustająco się zmieniają. Ale człowiek nie zmienia się tak, jak okoliczności. Schematy myślowe, nawyki i sposób działania często towarzyszy mu przez lata. Tak działa nasz mózg – on po prostu nie lubi zmian.
Jak zatem zapraszać pracowników do wyjścia ze strefy komfortu, jak zaprosić ich do zmiany: myślenia, działania, rezultatów? Ludzie zmieniają się z desperacji albo inspiracji. A badania pokazują, że najlepiej inspiruję „ autorytet trzeciej strony”, czyli ekspert, osobowość, autorytet, mentor, który swoim przykładem, swoją historią lub swoją energią przekieruje myślenie na nowe tory i będzie wspierał Twoją organizację w procesie zmian i rozwoju po nowe rezultaty.
Wystąpienia typu Business Speech w wykonaniu mówców Momentum Way to nie tylko inspiracja i motywacja. To także praktyczna i ciekawa wiedza merytoryczna od liderów, przedsiębiorców i praktyków biznesu, dużo energii, humoru i zachęty do własnego rozwoju.
Z wykładami typu Business Speech występowaliśmy na wydarzeniach wielu firm, m.in.: Orlen, L’oreal, Microsoft, Nokia, Energa, mBank, Bank BPH, GE Women Network, Vantis Holding, Intrum Justitia, Grupa Pracuj, Duo Life i wiele innych.
Zobacz, jak możesz zainspirować swoich ludzi na najwyższym poziomie.
Tematy wystąpień
Co zrobić, żeby Ci się udało?
Spotkanie, które zostanie na długo w Twojej pamięci: doprowadzi Cię do śmiechu i do refleksji. Wyjdziesz wzmocniony, zmotywowany, z nowymi postanowieniami. Spotkania z Beatą jest zawsze wyjątkowe.
Wszystko, czego doświadczamy w naszym życiu, jest rezultatem. Rezultatem naszych działań albo braku naszych działań. Na szczęście każdy rezultat można zmienić. Pytanie tylko – jak?
Ludzie mają wyzwanie z opuszczeniem bezpiecznej przystani, wolą pozostawać w strefie komfortu. Potrafią to wytłumaczyć tak, żeby nikt ni zarzucał im, że czegoś nie robią. Strach przed porażką ma większa sile niż sama porażka. Trzeba jej stawić czoła. Jak zatem doceniać porażki i powodować, że utorują nam drogę do sukcesu? Podczas tego spotkania Beata porusza ważne i czasem trudne rzeczy, ale robi to w taki sposób, że ludzie wychodzą zainspirowani, poruszeni i gotowi na zmiany.
Marka lidera
Spotkanie, które umocni osobistą markę lidera w organizacji, pomoże sprzedać każdą wizję i osiągać lepsze rezultaty.
Zanim ludzie kupią Twoją ideę i Twój projekt, muszą „kupić” Ciebie. Dlatego jedni sprzedają szybciej, osiągają inne rezultaty, szybciej przeprowadzają zespoły przez zmianę, a inni szukają wymówek, powodów do narzekania na organizację, na zły produkt, złe okoliczności. Jest jedna rzecz, która odróżnia tych, którzy bez rezultatu zmagają się z codziennością, wyzwaniami, sprzedażą lub zespołem, od tych, którzy idą do przodu, to ich osobista marka, której się ufa, której wartość się ceni i z którą chętnie się wchodzi w relacje.
Istnieje kilka zasad i działań absolutnie niezbędnych, by zbudować swoją markę bez względu na stanowisko i moment w karierze. Jeśli je znasz i stosujesz, będziesz skuteczniej osiągał swoje rezultaty na każdym polu. Jeśli nie – będziesz nadal walczył z oporem rozmówców, sceptycyzmem zespołu, konkurencją na rynku.
To spotkanie pomoże Ci zbudować silną osobistą markę, wnosić wartość w życie organizacji i zespołów i osiągać swoje cele szybciej i skuteczniej.
Podczas wystąpienia uczestnicy:
- odkryją, jak mogą wnosić jeszcze większą wartość do organizacji;
- poznają zasady, których przestrzega silna marka;
- zobaczą, jak jeszcze szybciej mogą osiągać rezultaty w biznesie i życiu.
Everyday leadership
Najbardziej praktyczny a jednocześnie lekki i zabawny speech o przywództwie.
Świat zrobił z leadershipu coś trudnego, zarezerwowanego dla nielicznych. Tymczasem bycie liderem jest proste, co nie znaczy, że zawsze łatwe. Wystarczy, że zbudujesz pewien system, w którym świadomie i pozytywnie będziesz wpływał na ludzi ze swojego otoczenia: zespół, klientów, rodzinę. Słowo klucz to ŚWIADOMIE.
Beata sprowadza zadania lidera do 4 prostych ról, które każdy może przyjąć i realizować w biznesie i codziennym życiu. Obdziera ten temat z nadęcia i pompatyczności i sprowadza do codziennych praktyk zamkniętych w 4 rolach czyniąc go nie tylko praktycznym ale przede wszystkim lekkim, przystępnym a nawet zabawnym. Dzięki temu każdy może podjąć decyzje o przyjęciu tych ról na siebie.
Podczas tego wystąpienia uczestnicy poznają:
- 4 podstawowe role lider
- sposób na angażowanie i motywowanie pracowników i liderów
- prostą strategię budowania przewagi konkurencyjnej
- rozwiązania, które pozwolą uwolnić potencjał pracowników i wprowadzić zespół na wyższy poziom
Masa przykładów z własnych doświadczeń, ze współpracy z polskimi liderami podana w bardzo lekki sposób.
Komunikacja, która przynosi efekt
Dziś lider to osoba, która nadaje kierunek. Wytycza drogę, buduje tam, gdzie inni nie widzą możliwość. Historia świata to historia liderów, którzy mieli odwagę mówić o tym co jest ważne, potrzebne i kluczowe. Stojąc przed innymi zapraszali do wizji i świata, który dopiero miał powstać. Cytując słowa Steva Jobsa „Pani tego nie rozumie, ja tworzę rynek, który nie istnieje” można przedstawić sedno sprawy. Co rekomendują Bill Gates, Warren Buffett w jednym z wywiadów? Wystąpienia biznesowe jako narzędzie, które daje przewagę na świecie prawie w każdej branży.
Podczas wystąpienia uczestnicy dowiedzą się:
- Jak komunikować wizję tak, aby inni się przyłączali bez względu na koszty i warunki?
- Jak komunikować wizję tak, aby inni zwiększali swoją efektywność i sprawczość?
- Jak komunikować wizję tak, aby inni przyjęli ją jako swoją i byli gotowi stać się liderem swojej części?
“Momentum to najlepszy przyjaciel lidera.”
John C. Maxwell